Star Wars: Revenge of the Sith (Episode III)
Klonekrigen raser i galaksen. En farlig sithlord tar kontroll over Republikken og gjør Anakin Skywalker til sin mørke elev, Darth Vader. I en sverdduell må Obi-Wan Kenobi konfrontere sin falne venn.