Taue-Bill gjennom tidene
Når en klokke lander på Bills motor, reiser han tilbake i tid til 1909 der han og Lynet McQueen møter Stanley, en ambisiøs ung bil på vei til California. Med hjelp fra Lynet McQueen, endrer Bill historien ved å overbevise Stanley om å bli og bygge Radiator By. Stanley møter Lizzie og de minnes åpningen av det nye rådhuset med bryllupet sitt.