The Finest Hours
Når en storm treffer Cape Cod, river den et tankskip i to og fanger mer enn 30 sjømenn i det synkende skipet. Idet kaptein Bernie Webber og mannskapet drar ut i en 12-seters redningsbåt for å redde dem, kjemper maskinsjef Ray Sybert for å gi mennene sine mer tid. Den gripende historien er full av action og drives av mennenes tro på oppdraget, seg selv og hverandre.