The Making of Hawkeye
Bli med Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh og Vincent D'Onofrio mens de avslører hvordan Marvel Studios' "Hawkeye" ble utviklet og laget. Se selv hva som skulle til for å lage seriens heseblesende actionscener og oppdag hvordan ikoniske figurer fra sidene til Marvel-tegneseriene, som for eksempel Kate Bishop, ble tilpasset og vekket til live i denne serien på seks episoder.
Bli med Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh og Vincent D'Onofrio mens de avslører hvordan Marvel Studios' "Hawkeye" ble utviklet og laget. Hør hvordan prosjektet opprinnelig skulle være en film, helt til det ble klart at historien filmskaperne ville fortelle, ikke fungerte med begrenset spilletid. Sett deg ned med Jeremy Renner mens han snakker om at han oppdaget og utforsket nye dimensjoner av figuren takket være serien, selv om han har spilt Clint Barton i ti år. Finn ut hvordan andre ikoniske figurer fra Marvel-tegneseriene, som for eksempel Kate Bishop, Swordsman, Joggedress-mafiaen og til og med Pizzahunden ble tilpasset og vekket til live i denne serien på seks episoder. Se sceneteppet gå opp for "Rogers: Musikalen" og avsløre den enorme mengden arbeid som måtte til for å lage de styrtmorsomme dansenumrene. Møt Alaqua Cox, som er døv, og som, til tross for at hun aldri har splt før, gjorde en utrolig prestasjon som en av sesongens hovedmotstandere, Maya Lopez. Besøk settet til "Hawkeye" og se selv hva som skulle til for å lage seriens heseblesende actionscener, og finn ut hva som førte til den overraskende inkluderingen av D'Onofrios Kingpin fra Daredevil. Alt dette og mer venter på seerne i "The Makinig of Hawkeye".