The Making of Ms. Marvel
Denne delen av SATT SAMMEN tar oss med på reisen for å bringe et etterlengtet globalt fenomen til live. Gå bak kulissene og bli med på hvert trinn med oppslukende opptak fra skapelsen av serien. Se innsiktsfulle intervjuer på settet fra rollebesetningen og crewet til Ms. Marvel mens vi ser Iman Vellani og karakteren hennes, Kamala Khan, bli den populære superhelten rett foran øynene våre.
Spenn deg fast ved siden av Iman Vellani mens hun drar på sitt livs eventyr for å bli Marvel Studios' Ms. Marvel! Vi fotfølger Iman på denne utrolige reisen, fra auditions og kostymetester til å bringe denne populære karakteren til live når kameraene begynner å gå. Det er en voksende historie om en ung kvinne, fanget kulturelt mellom to verdener. Hun gjør spennende oppdagelser og lever sitt beste liv. Vi vil oppdage hvordan Iman gjennomgår ting som ligner veldig på karakteren hennes, Kamala, ettersom de begge blir Ms. Marvel rett foran øynene våre. Sjonglerer du med familie, venner og nyvunne superkrefter mens du lærer dansekoreografien hennes og fortsatt finner tid til å besøke Avengers Con? Det krever dedikasjon. Denne delen av SATT SAMMEN gir deg tilgang til alt. Alt fra oppslukende bak-kulissene-opptak, innsiktsfulle intervjuer med rollebesetningen og crewet under produksjonssettet og se når Ms. Marvel når nye høyder!