The Young Black Stallion
The Young Black Stallion er en hjertevarm, eventyrlig historie. Når den modige, unge Neera blir separert fra familien sin i ørkenen, møter hun et lite føll. Sammen finner de vennskap, tillit, og veien hjem, for så å oppdage at familien hennes er i ferd med å miste alt sammen! Neera finner på en vågal plan for å redde alt, ved å risikere det hun elsker mest -- den unge svarte hingsten. Fylt med spennende eventyr og budskap om vennskap og lojalitet, er dette en fantastisk film for hele familien.