Tidlig i seng
En søvnig Donald gjør seg klar til å legge seg, men står overfor flere utfordringer. Når han endelig er klar for å sove, blir han holdt våken av en irriterende og høyt-tikkende vekkeklokke. Vil Donald få den søvnen han drømmer om?