Tigers on the Rise
Disneynatures Tigers on the Rise feirer den bemerkelsesverdige comebacken til et av verdens mest ikoniske dyr. Tigerbestandene har hatt en så vellykket økning at mange av de store kattene vandrer fra Indias skogreservater inn i gårder og landsbyer. Heltene i denne historien er veterinærer, forskere og feltpatruljer som jobber for å sikre at tigre og mennesker kan leve side om side med hverandre.