Trevor: The Musical
Trevor: The Musical er en både morsom og dypt rørende historie om en 13-åring med en livlig fantasi. Etter at en pinlig hendelse på skolen gjør at han havner i feil søkelys, må Trevor samle mot til å finne sin egen vei. Musikalen inneholder fremstilling av selvmordstanker. Det oppfordres til seerdiskresjon.