World's Best
Prem, et tolv år gammelt mattegeni, oppdager at hans nylig avdøde far var en berømt rapper. Han prøver umiddelbart å få vite mer om farens liv og lidenskap. Hjulpet av fantasifulle hiphop-drømmer som drives frem av musikken, er Prem fast bestemt på å få vite om hiphop virkelig fins i DNA-et hans.
Mens han står midt oppi den vanskelige puberteten, oppdager det tolv år gamle mattegeniet Prem Patel at hans nylig avdøde far var en berømt rapper. Han prøver umiddelbart å få vite mer om farens liv og lidenskap. Mens det han gjør kan virke dumdristig og en rask måte å miste alt på, får Prem hjelp av fantasifulle hiphop-drømmer som drives frem av musikken. Han er fast bestemt på å finne ut om hiphop virkelig fins i DNA-et hans.