Cadernos Da Filipa
Cadernos da Filipa har mange nye oppskrifter som hun har skrevet ned gjennom årene. Både personlige og fylt med minner, men også artige og nyere. Det er mer enn nok oppskrifter til å gjøre alle fornøyde.