På eventyr med Gordon Ramsay: Oppgjør
Ukjent oppgjør blir personlig når Gordon møter de britiske stjernekokkene Paul Ainsworth og Matt Waldron, som startet på Ramsay-kjøkkenet før de åpnet sine egne restauranter. Mens Paul og Matt jobber på hjemmebane, må Gordon grave dypt for å forhindre at elevene hans blir mestere. Mens han er i Costa Rica, står Gordon overfor sin største utfordring til nå: å møte datteren Tilly i et episk kulinarisk oppgjør.