De Smaak van Nederland
Den kulinariske TV-personligheten , Janny van der Heijden, etterforsker det nederlandske kjøkken i De Smaak van Nederland, for å oppdage hvorvidt typiske nederlandske måltider fortsatt står på den daglige menyen, eller om vi nå foretrekker en rask og enkel pastarett. 24Kitchen har gjort omfattende forsking, og har alle svarene på disse spørsmålene. I seks overraskende episoder, hver med sitt eget tema, vil Janny forklare hvordan det virkelig fungerer.