Zoete Spruiten
I Zoete Spruiten gir barna sin mening om ingredienser de fleste barn ikke liker. Som sikori, rosenkål og fisk. Jochem van Gelder videreformidler den brutale sannheten til kokken Roberta Pagnier, som leter etter en løsning. Hun lager en annerledes rett og sørger for at presentasjonen overrasker barna. Hun kommer også med tips til hvordan man kan lage barnevennlige retter.