Disneyparkenes Historie
Med tilgang som aldri er gitt tidligere, tar den Academy Award-nominerte filmskaperen Leslie Iwerks seeren med på en reise bak kulissene til Walt Disney Imagineering, det lite kjente design- og utviklingssenteret til The Walt Disney Company, for å finne ut hva det kreves for å designe og bygge tolv Disney-fornøyelsesparker over hele verden.