DuckTales
Når Donald Duck forlater byen for å verve seg til marinen, blir nevøene Ole, Dole og Doffen igjen hos Donalds onkel, Skrue McDuck. Men Skrue har liten tid til familie, da han er opptatt med å beskytte sin enorme formue fra den beryktede B-gjengen.