Eveline's Asian Streetfood
I Eveline's Asian Streetfood, viser Eveline Wu oss hvordan man lager nydelige asiatiske retter på under 15 minutter. Hun vil lære oss hvordan man lager god asiatisk gatemat hjemme. Hun forklarer steg for steg hvordan man raskt og enkelt kan putte noe nydelig på bordet. Hver episode viser ulike retter, og lar oss finne favorittgatematen vår fra rundt om i verden.
I Eveline's Asian Streetfood, viser Eveline Wu oss hvordan man lager nydelige asiatiske retter på under 15 minutter. Eveline Wu er kokk og eier av åtte restauranter. I hver episode viser hun oss hvordan man lager god asiatisk gatemat hjemme. Hun forklarer steg for steg hvordan man raskt og enkelt kan putte noe nydelig på bordet. Hver episode viser ulike retter, og lar oss finne favorittgatematen vår fra rundt om i verden. Fra nå av kan du lage den aller beste gatematen hjemme på ditt eget kjøkken.