Muppetsnutter (kortfilmer)
Bli med Muppetvennene dine mens de deler uforglemmelige øyeblikk med barn som deg!
Bli med Muppetvennene dine mens de deler uforglemmelige øyeblikk med barn som deg! Fra Kermit som lager rytmer til Miss Piggy som lærer seg å telle. Hvert eneste øyeblikk med en Muppet er verdt å huske.