Olaf presenterer
Olaf går fra snømann til showmann i sine unike gjenfortellinger av fem filmfavoritter fra Walt Disney Animation Studios. Den karismatiske og allsidige Olaf får vist sitt store teatrale talent i ikoniske roller som havfrue, lampeånd og løvekonge (og enda flere roller rundt disse), når han her underholder Arendell med kostelige forkortede versjoner av kjente og kjære yndlingsfilmer.
Olaf inntar rampelyset og går fra snømann til showmann når han spiller både produsent, skuespiller, kostymør og scenograf i unike gjenfortellinger av fem filmfavoritter fra Disney i "Olaf presenterer", en ny serie med kortfilmer fra Walt Disney Animation Studios. Den karismatiske og allsidige Olaf får her vist sitt store teatrale talent i ikoniske roller som havfrue, lampeånd og løvekonge (og enda flere roller rundt disse), når han underholder Arendell med kostelige forkortede versjoner av kjente og kjære yndlingsfilmer. Josh Gad er tilbake som stemmen til Olaf, og serien er instruert av Disney-veteranen Hyrum Osmond og produsert av Jennifer Newfield.