Out There with Jack Randall
Det blir vilt når zoolog Jack Randall leter etter sjeldne, legendariske og eksotiske dyrearter i verdens tøffeste natur. Jack drar lang inn i den australske villmarken på leting etter dødelige krokodiller, uforutsigbare pytonslanger, truede grønne havskilpadder, giftige slanger og ville kenguruer.