Reis deg, syng høyt
En serie animerte, musikkbaserte kortfilmer som formidler et inspirerende budskap om etnisitet, kultur og samhold gjennom feiring av folks forskjeller. Kortfilmene har musikk av Ahmir "Questlove" Thompson og Tariq "Black Thought" Trotter.