Single Parents
I denne komedieserien følger vi en gruppe med aleneforeldre som lener seg på hverandre for å få hjelp til å oppdra barna sine og opprettholde et slags liv utenom det å være forelder. De andre foreldrene samler kreftene sine for å få Will ut i datingverdenen.
I denne komedieserien følger vi en gruppe med aleneforeldre som lener seg på hverandre for å få hjelp til å oppdra barna sine og opprettholde et slags liv utenom det å være forelder. Når de andre foreldrene ser hvor langt Will har ramlet ned i det å være forelder, samler de kreftene sine for å få Will ut i datingverdenen.