OppveksthistorierKomedieFantasy
Raven Baxter er en typisk tenåring som tilfeldigvis er synsk, men det eneste problemet er at Ravens sniktitter inn i framtiden gjør at hun (og bestevennene Eddie og Chelsea) kan trekke feil konklusjoner. De klarer faktisk å skape flere komiske problemer enn de løser.