Welcome to Wrexham
Rob McElhenney og Ryan Reynolds styrer Wrexham Football Club, mens de prøver å skape en underdog-historie som hele verden kan støtte. Fra Hollywood til Wales følger dokumentaren deres lynkurs i eierskap og de sammenvevde skjebnene til et lag og en by.