Aliens of the Deep
Filmmaker James Cameron sluit zich aan bij de wetenschappers van NASA voor een ongelooflijke diepzee-expeditie naar een onderzeese bergketen waar enkele unieke levensvormen voorkomen.
Kan de sleutel naar het leven in de ruimte diep in de oceaan liggen? Met de hulp van wetenschappers van NASA maakt regisseur James Cameron tijdens een waanzinnig diepzee-avontuur contact met een andere wereld. Deze unieke reis biedt een buitengewone blik op de ongelooflijke wezens die verborgen liggen in een wonderlijke wereld, ver buiten het bereik van de zon.