Amy
Een aangrijpend drama over een jonge vrouw die vlucht van haar rijke, maar dominante man door een baan als lerares te nemen op een dovenschool in een achterbuurt. Wanneer Amy deze wereld zonder geluid binnenkomt, leert ze de kinderen te spreken. En zij leren haar lief te hebben.