Swiss Family Robinson
Na een schipbreuk op een verlaten eiland, gebruikt de familie Robinson hun verstand en creativiteit om de hindernissen van de natuur te overwinnen. Maar de ultieme uitdaging komt wanneer een groep piraten dreigt het geïmproviseerde paradijs van de Robinsons te vernietigen.