Carla
Carla Fracci was een van de beste dansers van de 20e eeuw en een bijzondere vrouw die erin slaagde moeder te worden zonder haar danscarrière op te geven.
Carla Fracci was een van de beste dansers van de 20e eeuw en een bijzondere vrouw die erin slaagde moeder te worden zonder haar danscarrière op te geven. De film is geïnspireerd op de autobiografie van Carla Fracci, Step After Step, en verweeft de biografische gebeurtenissen met betrekking tot dans, van haar vroege studies tot het La Scala Theater en haar internationale succes, met een intiemer menselijk portret dat het ware karakter van deze geweldige vrouw onthult. Het verhaal van Carla Fracci wordt verteld in samenhang met de veranderingen in de geschiedenis en de transformatie van de Italiaanse samenleving.