Sara Baras, Todas Las Voces
Het verhaal van Sara Baras, een uitzonderlijke artiest, stelt ons voor een vitaal dilemma: sommige stemmen stuwen de wereld vooruit, terwijl andere haar neerdrukken en verandering belemmeren. Baras belichaamt dit dilemma door haar leven en werk, en biedt ons een antwoord.