Frank and Ollie
Voordat we computerbeelden, speciale effecten en geavanceerde technologie hadden, kwam de magie van animatie uit de potloden van twee van de beste animators die The Walt Disney Studios ooit hebben voortgebracht. Frank Thomas en Ollie Johnston zetten de norm voor veel van de huidige animatiesuccessen. Hun creatieve genie liet Disney synoniem staan voor briljante animatie, muziek en verhalen.