The Boys: The Sherman Brothers' Story
De Sherman Brothers' Story is een reis door het leven van Robert en Richard Sherman, het songwritersteam. Hoewel hun nummers 'A Spoonful Of Sugar' en 'I Want To Be Like You', om maar wat op te noemen, waar familievermaak en goed aflopen garant stond, was hun leven samen goed. Kijk achter de schermen hoe Walt Disney de taal van muziek gebruikt om de broers samen te brengen. Bevat beelden van roken.