King Arthur
Het heldhaftige verhaal over Arthur (Clive Owen) en zijn broederschap met Lanzelot (Ioan Gruffud), die met de trouwe Ridders van de Ronde Tafel vechten voor de vrijheid en de bescherming van hun geliefden.
De producent van Pearl Harbor en de regisseur van Training Day hebben de handen ineengeslagen voor deze avonturenfilm die het verhaal vertelt over een van de grootste legenden uit de geschiedenis. Arthur (Clive Owen), Lancelot (Ioan Gruffudd) en de Ridders van de Ronde Tafel moeten nog één onmogelijke opdracht uitvoeren om hun vrijheid terug te krijgen van Caesar. Met slechts een handjevol volgelingen gaat Arthur op pad om te vechten ter bescherming van zijn geliefden en voor de vrijheid van Groot-Brittannië. Met ook Keira Knightley in de rol van Guinevère, gaat in deze spectaculaire film over Koning Arthur historische grootsheid hand in hand met spectaculaire actie. Kortom, een film die je moet zien!