Princess Protection Program
Carter is een dorpse tomboy. Rosalinda een prinses uit Costa Luna. Als Carters vader, van het Prinsessen Protectie Project, Rosalinda redt van een militaire coup, moeten ze samenleven als "nichtjes". Rosie leert normaal te zijn en Carter vindt haar innerlijke prinses. Ze bewijzen dat beste vriendinnen voor altijd zijn. Nu moeten ze Costa Luna's dictator verslaan en Rosalinda op de troon krijgen.