The Big Green
De grootste sport ter wereld komt naar het kleinste dorp in Amerika in deze komedie over verveelde buitenbeentjes die plaatselijke voetbalhelden worden. Er gebeurt nooit iets in Elma, Texas… tot de Britse lerares Anna Montgomery komt en een voetbalteam vormt. Sheriff Tom Palmer wil het team wel coachen om zijn oude vijand te verslaan, de meedogenloze coach van de stadse pestkoppen, de Knights.