The Making of Loki
'Marvel Studios Assembled: Loki' onthult hoe een serie rond de grootste onruststoker van het MCU werd bedacht en gemaakt. Met Tom Hiddleston als verteller, kijken we terug op de ongelooflijke elf jaar durende reis van zowel de acteur als het personage. We krijgen fascinerende inzichten van regisseur Kate Herron, haar cast en het hele filmteam dat alles uit de kast haalde om de oogverblindende wereld van Loki te bouwen.