Toby Tortoise Returns
Max Haas en Toby Schildpad zijn weer tegenstanders, deze keer bij een boxwedstrijd. Max raakt gefrustreerd als Toby in zijn schild kruipt dus probeert hij het met vuurwerk. Het plan mislukt en Toby wint. Dit is een vervolg op De Haas en het Schildpad.