Whispers: An Elephant's Tale
Whispers is een onschuldige en schattige babyolifant die net als viervoeter leert lopen, als hij gescheiden raakt van zijn liefhebbende moeder. In zijn wanhopige zoektocht ontmoet hij de cynische eenling Groove, die zelf nooit moeder wilde worden en uit haar eigen kudde verstoten is. Samen doorstaat dit onwaarschijnlijke duo vele gevaren op hun zoektocht naar water en naar de moeder van Whispers.
De onschuldige en schattige babyolifant Whispers raakt net als hij leert lopen gescheiden van zijn liefhebbende moeder Gentle Heart. In zijn wanhopige zoektocht naar haar ontmoet hij de cynische eenling Groove, die zelf nooit moeder wilde worden, en uit haar eigen kudde verstoten is. Samen doorstaat dit onwaarschijnlijke duo vele gevaren tijdens hun ongelooflijke zoektocht naar zowel water als de moeder van Whispers. Whispers: An Elephant's Tale speelt zich af in de wildernis van Afrika, met echte dieren als sterren met menselijke stemmen, en toont de adembenemende schoonheid van de natuur in al haar glorie, terwijl het inspirerende verhaal over familie, liefde en trouw je hart verwarmt.