Yuzuru Hanyu ICE STORY 2023 “GIFT” at Tokyo Dome
De eerste solo-ijsshow in de Tokyo Dome ooit. "GIFT" is het verhaal dat een beeld schetst van Yuzuru Hanyu’s leven en toekomst op het ijs.
De eerste solo-ijsshow in de Tokyo Dome ooit. "GIFT" is het verhaal dat een beeld schetst van Yuzuru Hanyu’s leven en toekomst op het ijs. Dit stuk is geproduceerd door professioneel schaatser Yuzuru Hanyu en regisseur MIKIKO, die bekend staat om zijn gebruik van de nieuwste technologie in de theaterproductie.