Charlie & de vormen
Ontdek verschillende vormen met Charlie. Charlie speelt graag met zijn vormvriendjes en helpt ze verschillende opdrachten op te lossen door nieuwe voorwerpen te maken, waarbij hij hun vormeigenschappen gebruikt.