Tron: Legacy
Wanneer 's werelds beste videospelontwikkelaar een geheim signaal verzendt vanuit een opmerkelijke virtual realitywereld, gaat zijn zoon op een persoonlijke zoektocht om zijn lang verloren vader te redden. Met de hulp van de onverschrokken krijgster Quorra wagen vader en zoon zich in een levendig cyberuniversum en gaan ze de ultieme strijd aan tegen een kwaadaardig hackprogramma.