The Black Hole
Een verre ruimte-expeditie komt langs een verlaten ruimteschip aan de rand van een zwart gat, het grote lege niks waar ruimte en tijd eindigt. Alles wat voorbij de rand gaat, gaat een compleet onbekend universum in. In dit verhaal van robots en mensachtigen daalt het publiek af in het ultieme raadsel van de natuur: The Black Hole.