The Rocketeer
De ontdekking van een geheim jetpack lanceert testpiloot Cliff Secord naar een spannend avontuur vol mysterie, spanning en intriges. Hij stuit op meedogenloze schurken onder leiding van een Hollywoodster die in het geheim als nazispion opereert.