20,000 Mijlen Onder de Zee
Beleef de daden mee van kapitein Nemo, een verbitterd genie dat oorlog voert met zijn fantastische onderzeeër tegen een wereld die hij slecht vindt. Maar kan de gevangen bemanning zijn duistere plan onthullen voor hij de wereld verwoest? Gebaseerd op de roman van Jules Verne.