Old Yeller
Als de broer van de 15-jarige Travis een levendige straathond in huis neemt, probeert Travis hem weg te jagen. Maar Old Yeller bewijst al snel dat hij allesbehalve laf is als hij de boerderij beschermt en het leven van Travis redt.