PORTRAITS DE VOYAGE : PAKISTAN - Le Basant
Elk jaar gaan er in Lahore duizenden vechtvliegers de lucht in. Buren strijden tegen elkaar vanaf hun dak. Het is een perfecte gelegenheid om je te laten meeslepen.