Trap Jazz
Trap Jazz volgt drie vrienden uit Atlanta die op een klassieke manier jazz spelen. Elk van hen wordt geprezen binnen de muziekindustrie omdat ze hebben samengewerkt met enkele van 's werelds beste pop- en hiphopartiesten. Trap Jazz laat zien hoe ze uit hun comfortzone kwamen door in de schijnwerpers te gaan staan en te beginnen aan een onzekere reis.
Trap Jazz volgt drie vrienden uit Atlanta die op een klassieke manier jazz spelen. Elk van hen wordt geprezen binnen de muziekindustrie omdat ze hebben samengewerkt met enkele van 's werelds beste pop- en hiphopartiesten. Trap Jazz laat zien hoe ze uit hun comfortzone kwamen door vanuit de schaduw in de schijnwerpers te gaan staan en te beginnen aan een onzekere reis. We laten zien wat elk van hen heeft gevormd en welke twee genres ze hebben geprobeerd te laten samensmelten.