Ghosting: The Spirit of Christmas
Jess gaat op de beste eerste date van haar leven, maar laat per ongeluk Ben hangen als ze sterft tijdens een auto-ongeluk op de weg terug. Omdat ze niet weet hoe ze op moet stijgen, heeft Jess de hulp nodig van haar beste vriendin Kara, die haar nog steeds kan zien en horen.