Bin Laden's Hard Drive
Door een aantal recentelijk vrijgegeven harde schijven uit de locatie waar Osama bin Laden is vermoord, krijgen we een baanbrekend inkijkje in zijn dagelijkse leven. Experts filteren de 47.000 bestanden om door te kunnen dringen in het brein van een massamoordenaar. Ontdek de tegenstrijdigheid van zijn persoonlijke eigenschappen, de sterke band die hij met zijn familie en het geloof had en leer meer over het geweld en de verwoesting die hij heeft veroorzaakt.