The Flood
In het hart van Zuid-Afrika's grootste woestijn ligt een wonder, de Okavango Delta in Botswana. Een van de meest diverse leefgebieden op aarde. Elk jaar ondergaat het een epische transformatie wanneer de woestijn een waterwonderland wordt. Voor velen zijn de overstromingen een levenslijn. Voor anderen, brengen ze zware uitdagingen. Maar voor iedereen wordt het leven geleid door de hartslag van Afrika's grote vloed.