Brilliant Corners: Sierra Leone
Sam ontdekt Sierra Leone na Ebola, surft op riviermondingen en ontmoet de Bureh Beach Surf Club. Hij ziet de club als een hoogtepunt langs de 400 km lange kustlijn, met een consistente linker golfbrekers. Hun motto, "De golven maken je blij," kan een Sierra Leoonse spreuk worden en meer surfers aantrekken.